Marketing; kiezen om gekozen te worden
Inspiratie voor ondernemerschap, een andere kijk, nieuwe inzichten en hapklare tips & tricks in onderscheidende marketing. Veel ondernemers durven onvoldoende door te kiezen bang om iets te verliezen. Vrijdag 28 juni wordt dit omgedraaid: Je moet kiezen om gekozen te worden.
Datum: 28 juni 2019
Tijd: 08:00 tot 10:00 uur
Locatie: Bol – Eisenhowerweg
Positief Omdenken in Ondernemerschap & Marketing
Op vrijdagochtend 28 juni vond al weer de vijfde interactieve ondernemersbijeenkomst plaats, deze keer bij Bol Adviseurs, geleid door Rogier Engelberts (Imagro) en Robin Geerts (Bol). De deelnemers (15 ondernemers) werden uitgedaagd om na te denken en met elkaar kennis en ervaringen uit te wisselen over op welke wijze de klant bereikt kan worden. Verschillende tips en trucs werden uitgewisseld en er waren verrassende eye-openers. Zoals; wat voor persoon ben je als ondernemer en wat betekent dat voor je marketing? Durf je te kiezen of ben je bang dan klanten te verliezen? Hoe kan ik mensen binden en boeien? Niet alleen extern, maar zeker ook intern. Company pride wordt nog belangrijker voor je onderneming. Klik hier voor de presentatie.

Een reactie van een deelnemer; “Wat deze bijeenkomst zo bijzonder maakt, is dat er sprekende (en vooral persoonlijke) voorbeelden worden gebruikt door de gastspreker(s). Door het interactieve wordt dit aangevuld door de toehoorders en kan men andermans verhaal toetsen aan zijn eigen verhaal, persoonlijke ontwikkeling of bedrijf. Vooral de toepassing van het “Kompas van Jung” bracht veel dynamiek in de bijeenkomst. Sommigen moesten uit hun comfort zone stappen.”